Fashion 2021

Nu är snön borta igen och jag börjar längta till våren. Varmare väder, sol och förhoppningsvis mindre Corona-restriktioner.
Med sol och värme kommer också längtan efter utflykter och snygga kläder och fototillfällen!
 
Har scrollat igenom lite modetrender för våren och detta var vad jag fastande för. Jag är inte så beroende av trender och mode, jag har redan en stil som känns väldigt Tanja. Klassisk, enkelt men med en Tanja-tvist ibland. Även om jag inte är så beroende av trender tycker jag det är otroligt kul med kläder och stil.
 
Av kommande trender fastande jag för detta iaf.
 
Markerade och stora axlar:
Tycker det är snyggt men vet inte om det är något jag kommer använda. Väldigt diskreta axlar så fall!
 
Snyggare och lyxigare mjukisset:
Har varit på jakt efter snygga mjukis-set enda sen vi skulle glampa och har fortfarande inte hittat något som är 2-die-4.. Så jag har höga förhoppningar inför våren. Detta sett med kjol istället för byxor var ju absolut något jag börjar känna att jag villhöver.
 
Orange i alla nyanser:
Orange ska tydligen vara vårens it-färg. Är inte superförtjust i skarp orange men aprikos och laxfärgat gillar jag!
 
Senapsgult och kamel:
Fler it-färger som gärna ska kombineras. Gillar just nu mest down-to-earth färger så detta passar ju mig bra. Vet inte dock om jag vågar kombinera dessa två tillsammans.
 
Mönstrade kappor:
Väldigt snyggt men vet att jag inte kommer använda det. Det är inte något jag trivs i.
 
Ja tack vare Corona och förkylningar har man tid att surfa nätet efter modetrender och till och med blogga om dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0