Senaste

Att blogga under kombinerad Corona och vinter måste vara det meningslösaste som finns. Vi är bara hemma i mjukiskläder, går promenader i termobyxor och mössa nerdragen över ögonen, hänger på samma lekplatser i närområdet eller är på jobb. Detta är så tråkigt!
 
Vi hade iaf nån vecka med snö för ett tag sen. Äntligen lite vinter! Det blev ett avbrott i det grå och blöta och det blev helt plötsligt lite roligare att gå ut igen.
 
Jag och Detti åkte til Sofiero för en långpromenad. Plockade fram mina vinterstövlar som har hängt med ända från New York. Det blev sista promenaden för dom då de bokstavligen började trilla i sönder. Så nu har jag en ursäkt att internetshoppa lite mer iaf!
 
Jag har också passat på att byta ut mina håliga joggingbyxor till mitt glamping-set. Det har legat i en låda och väntat på bättre tider men nu får det liva upp vardagen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0