Historien om klänningarna

Nu ska ni få höra "Historien om klänningarna".
Jag brukar beställa från SheIn ibland men ångrar mig alltid då sakerna aldrig passar. Denna gång beställde jag och Detti tillsammans. Hon beställde 3 klänningar och jag beställde 2 st och ett par byxor.
Som vanlig blev jag så besviken när jag provade sakerna för de passade så klart inte. Detti blev lika besviken.
Vi tyckte båda att den andre hade beställt fina saker så vi provade varandras och "tada" hennes klänningar passade mig och mina passade henne.
Jag har redan hunnit använda och trivas i båda jättemycket!
Det roligaste tycker jag är att jag hade aldig beställt dom åt mig själv men ändå så tyckte jag så mycket om dom när jag väl fick dom.
Det är lyckad shopping!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0