Svaneholms slott

I brist på annat då vi varit sjuka och lite mer sjuka och jag sitter här i otvättade pyjamasbyxor så kan man ju alltid drömma sig bort till bättre tider.
 
För några veckor sen, en perfekt höstdag åkte jag och Detti till Svaneholms slott. Solen strålade och höstlöven matchade mina byxor .
 
Vi fikade i solen och satt vekligen och njöt. Slottet bjöd på en massa sevärdheter och på vägen hem fyndade jag en pälsjacka!
 
I söndags skulle vi egentligen på nya äventyr till Falsterbo, i pälsjackan såklart, men istället låg jag i karantän i källaren med magsjuka.
Men ny vecka och nya tag. Falsterbo blir istället om 2 veckor!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Ser ut som ett fantastiskt ställe. Dina brallor matchar omgivningen väldigt väl. :-)

Svar: Det var faktiskt ett väldigt fult slott i sig haha. Välgjort museum och fina omgivningar men slotttsbygganden var faktiskt rätt ful!
tanjaselma.blogg.se

2021-11-09 @ 14:20:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0