Tanja i Karlskrona - Dag 1 - Del 2

Kl 15 hade vi bokat in oss på ljudhealing/ljud yoga. Det var så häftigt! Det spelades ljud/frekvenser på skålar av kristall och så skulle man ligga ner och slappna av. Det häftigaste tyckte jag var att man inte hörde ljuden genom öronen utan snarare kände de i kroppen. Fast egentligen kanske jag inte kan uttala mig då jag sov mig igenom hela timmen!
 
 
Efter yogan tog vi oss tillbaka till hotellet och gjorde ve oss för en tidig bit kvällsmat på stan. Vi hittade till köttrestaurang Nivå. Det första man möts av är en stor köttkyl. Här kan dom sina grejor liksom. Efter att ha ätit gott gick vi tillbaka till hotellet då vi frös och var trötta. Innan vi somnade övade vi på tiktok-danser. Vår första! We nailed it!
 
Ni ska veta att jag har det så bekymmersamt med dessa klämmor. Jag vill så gärna tycka om det men det slutar alltid med att jag atr av dom igen!
 
Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0