Äntligen bio

Som jag sa - dags att trycka play på livet igen.
Idag var jag äntligen på bio igen! Älskar att gå på bio. Har varit en gång under pandemin med barnen så jag har lite att ta igen.
Det var jag och Therese, min motsats.
Mrs Överklädd vs Mrs Underklädd, kom vi fram till när vi sågs. Mrs "sista minuten" vs Mrs "jag vill vara där tidigt och hänga i loungen och ta kort". Gissa vem jag var?
 
Vi såg Marry Me med Jennifer Lopez. Asså den kvinnan är begåvad. Hon spelar huvudrollen, har producerat filmen samt gjort 6-7 låtar till filmen. Dessutom ser hon grymt bra ut. Imponerande.
 
Jag blev också positivt överraskad av filmen. Jag trodde den skulle vara lite blähä men den var faktiskt bra. Och musiken också!
 
Så det var ett lyckat första bio besök igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0