Weekend i Varberg - del 2

Kl 18 var det dags för middag i restaurangen. Vi fick tyvärr inte välja tid själv och jag kände mig kanske lite överklädd kl 6 på kvällen i mina 10 cm stilettklackar och kjol!
 
Jag hade sett mycket fram emot maten då det alltid brukar vara så gott här men tyvärr var vi båda rätt besvikna. Menyn var konstigt komponerad och vi fick inte välja mellan alla rätter i vårt paket. Vilket var synd för jag hade spanat in mig på några saker som inte fanns tillgängliga.
 
 
Efter maten och med lite vin i systemet roade vi oss med att utforska hotellet, ta kort och så klart vår nya underhållning, TikTok-challenges.
 
Nästa dag började med en god och stoor frukost och sen fortsatte dagen som kvällen innan slutat. Hänga på hotellet med alla fina möbler och miljöer.
När vi checkat ut besökte vi lite museum där vi bland annat såg en utställning om kvinnliga möbeldesigners och sen kunde vi inte motstå lite mer shopping innan vi åkte hem.
 
Detta ställ skrek 'köp mig' till mig när vi var på New Yorker. Men tyvärr passade det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0