Söndagsmiddag

God morgon god morgon! Idag vakande jag upp på strålande humör till en strålande sol. Just nu står mina rismjöls-scones i ugnen. Ett nytt recept jag hittade. Håll tummarna för att dom är goda=)
 
Jag ville egentligen bara tipsa om en liten maträtt jag gjorde igår som fakstikt blev rätt så god. Sesampanerad kyckling med curry sås. Så till alla er som inte vet vad ni ska laga ikväll så kommer här recepet.
 
Panera kycklingen i mjöl, ägg och sist sesamfrön. In i ugnen på 225 grader. (Jag delade stora fileer i 3 delar.)
Koka ris. Inget svårt ju ;)
Koka upp kokosmjölk, currypasta och philadephiaost till såsen.
Voila! Färidgt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Natty

Svar: Nej det är inte jag. Det är en lånad bild som jag redigerat om :)
Jag ska fotas snart så då kommer en bra bild i min header :)

2013-09-08 @ 14:07:52
URL: http://blogg.improveme.se/natty
Postat av: Sara

Kul med lite recept här på bloggen:):) Ser gort ut!

2013-09-09 @ 03:49:09
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0