Graviditeten just nu

Är nu i vecka 35 och börjar känna mig stor som ett hus. Jag kommer på mig själv med att pusta och stöna så fort jag rör mig. Börjar få problem med kläderna igen. Inget som riktigt passar. Mina jeans börjar bli för små över magen, får inte riktigt upp dom.
 
Mår mycket illa. Äter jag mår jag illa, äter jag inte mår jag illa. Samtidigt är jag mer sugen på bröd och socker nu än jag varit innan. Det är nog min kropp som säger åt mig att ladda upp inför förlossningen.
 
Utöver detta mår jag fortfarande bra. (Oftast, kan fortfarande inte röra mig för mycket utan att magen säge rifrån.) Inga andra direkta gravidkrämpor. Känner mig pigg och orkar hitta på lite mer sociala saker nu, så länge jag slipper röra mig så mycket.
 
Nu är det inte lång tid kvar och det börjar kännas lite pirrigt!
 
Kommer leva i dessa byxorna ju längre tiden går känner jag på mig. Supersköna mamma-mjukisbyxor från Ullared.

Kommentarer
Postat av: Britt

Så fin mage :) Mjukisbyxor är väl OK? Eller...

2014-04-26 @ 11:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0