Att förbereda

Det är mycket som ska inhandlas innan bebis är här. Ni vet hur jag älskar att shoppa så för mig är det inga problem;)
 
Ända sen jag fick reda på att jag var gravid har jag i mitt huvud shoppat och ordnat antingen superflickigt eller väldigt pojkigt. Inget genus här inte. Nu förtiden finns det ju så otroligt mycket fina och gulliga flickiga och pojkiga kläder och grejer. Tji fick jag när dom inte kunde se könet på vår bebis och jag nu måste förbereda neutralt.
 
Tyckte det var väldigt tråkigt i början och kände att det tog det roliga från att förbereda lite.
Men jag har inte mycket val helt enkelt så nu är det neutralt som gäller! Sen så fort bebisen tittat ut kommer jag väl hänga i affärerna i stan och shoppa antingen pojkigt eller flickigt.
 
Tycker det är svårt att hitta framförallt kläder (är mest det jag tittat efter än så länge) som inte är rosa, blåa eller vita för neutralt.
Men blev positivt överraskad idag när jag hittade ett gulligt neutralt startpaket från Ellos som till och med kräsna jag gillade!
 
Klick Klick sa det och nu är det på väg hem till mig som först ainköpet till bebisen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Jättefint. Då får väl vi andra runt om gå och shoppa till dej så fort hen har kommit ut. Bebiskläder är ju det roligaste som finns att shoppa.

Svar: Ja det får ni gärna göra:)
tanjaselma.blogg.se

2014-01-24 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0