Från den ena dagen till den andra

Nu är det inte många dagar kvar till BF, 3 närmare bestämt. Har inga känningar än så vi får väl se när det blir.
 
Vissa dagar är jag iaf väldigt rastlös och utan tålamod, vill att bebis ska komma nu. Jag vill bara att förlossningen ska sätta igång och vid minsta lilla känsla i magen tänker jag: "Ja nu så är det dags!". Längtar efter vår bebis och att få klä honom i alla fina kläder som väntar på honom. Att gå långa promenader med honom i barnvagnen och bara mysa.
 
Andra dagar är jag rätt nöjd med att vara gravid och känner att det inte är någon brådska (så länge han kommer relativt nära BF.) Mår rätt bra för tillfället och jag försöker njuta av att vara ledig. Den här tiden kommer inte tillbaka igen liksom. Att få gå och vänta, undra och längta samtidigt som bebisen sparkar för fullt inne i magen.
 
Hur som helst ska det bli spännande att se när han bestämmer sig för att titta ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0