Nr 2

Det har ekat tomt här på bloggen ett bra tag. Först har vi varit sjuka hela februari hela familjen. Men den största anledningen är att vi väntar tillskott i familjen. D ska bli storebror i aug! Han har pratat om bebisar och att bli storebror ens innan tanken på lillebror/lillasyster fanns, så han är så exalterad.
\n
Egentligen hade jag velat berätta det genom att ta ett fint kort på D med ulatraljudsbilden och nånfin skylt/tröja med texten storebror men jag orkar inte. Den meningen sammanfattar väl ungefär hur jag mått det första 3 månaderna. Sååå trött, jag har levt i ett zombietillstånd ungefär. 
\n
Hoppas och vill iaf att bloggen kommer uppdateras mer framöver!

\n
 
\n
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0